Експертиза:
- Пошук нових ринків та вихід на нихRnD задачі маркетингу
- Контроль та аналітика ефективності маркетингового відділуФ
- Ормування тактичного та стратегічного маркетингового плану у компаніях
- Пошук нових ринків та вихід на них
Консультує маркетологів та підприємців з 2015 року
Засновник та керівник Digital-агенції Expecto Agency (клієнти: мережа аптек 9-1-1, Авантаж, Карабас, ONTaxi, Polus, Atilog і ще більше 200 компаній)
Організатор та спікер більше 100 майстер-класів, конференцій та заходів з Інтернет-маркетингу
Спікер Дія.Бізнес, Young Business Club
Партнер та інвестор у школі німецької мови цеDeutsch, онлайн-школи математики Mathica та акселератору NSBP
Що таке R&D у маркетингу навіть для мікро-підприємців та які потенційні бенефіти це приносить при системному впровадженні. Розбір кейсів для мікро та малого бізнесу
У цьому блоці ми розберемо прикладні для мікро та малого бізнесу кейси з впровадження R&D у маркетинговому відділі, розберемо форми та формати, як це може працювати при успішному та не успішному впровадженні, а також основні помилки на етапі контролю та вимірювання результативності
Як регламентувати розробку гіпотез та оцінювати потенціал?
У цьому блоці ми розберемо основні варіанти для розробки ефективних дашбордів для R&D, а також імплементацію основних функцій у постійну рутину компанії
Дослідження ринку: досліджуємо попит в основних каналах маркетингу, а також основних конкурентів та гравців на ринку
У цьому блоці кожен з учасників створить поетапний план для досліджень під реалії свого ринку, конкурентів та споживачів, а також самостійно зможе пройти всі ці етапи для подальшої імплементації всередині своєї компанії. Також у цьому блоці будуть розбиратися основні інструменти для дослідження ринку
У цьому блоці ми категорізуємо використання АІ серед конкурентів. Розберемо ті категорії, які допомагають та покращують маркетингові активності бізнесу. Кожен з учасників розробить чіткий чек-ліст для впровадження АІ для покращення маркетингових показників у власному бізнесі
Посадкові / реклама /взаємодія, скрипти і т.д.
У цьому блоці буде закладена основа для розробки гіпотез по зменшенню вартості лідів/заявок/клієнтів (CPL, CPA, CAC), а також по оптимізації маркетингових процесів
У цьому блоці ми розберемо 3 основні підходи по тестуванню гіпотез, їх плюси та мінуси, а також кожен з учасників матиме можливість розробити прогноз для свого бізнесу, використовуючи один з методів. Також розберемо основні методи оцінки ефективності вже протестованих гіпотез
Як якісно впровадити його навіть у хаотичний бізнес та уникнути “саботажу”
У цьому блоці - підбиття підсумків, а також розбір основних моментів, які “Паралізують та саботують” впровадження цієї системи у власний бізнес
Індивідуальні розбори разом з кожним учасником у запланований та узгоджений час
Доступ до всіх блоків онлайн-інтенсиву у “живому форматі”
Додаткові матеріали, гайди, чек-лісти
Підтримка ментора протягом усього навчання
Спільний чат з учасниками для підтримки
Можливість участі для вашого партнера
1 особистий індивідуальний розбір з ментором
Участь у двох додаткових мастермайндах для підтримки групової динаміки та обміну досвідом
Кожен тиждень протягом місяця (4 зустрічі) додаткові менторські зустрічі / розбори з Олександром
Доступ до всіх блоків онлайн-інтенсиву у “живому форматі”
Додаткові матеріали, гайди, чек-лісти
Підтримка ментора протягом усього навчання
Спільний чат з учасниками для підтримки
Можливість участі для вашого партнера
1 особистий індивідуальний розбір з ментором
Участь у двох додаткових мастермайндах для підтримки групової динаміки та обміну досвідом
Кожен тиждень протягом місяця (4 зустрічі) додаткові менторські зустрічі / розбори з Олександром
Включайтесь в програму та зробіть кратне зростання конверсій вашого відділу продажів, а також вивільніть свій час завдяки працюючим інструментам та ефективній системі.