Давид Гвініашвілі

Co-founder маркетингової стратегічної агенції DOGMA.
Основна експертиза:

Розробка та впровадження маркетингових стратегій, побудова відділу маркетингу, створення і вихід брендів на ринок.

Допомагаємо фаундерам і маркетинговим командам перейти від хаотичних рішень до зрозумілої, керованої та прогнозованої бізнес-функції за допомогою маркетингових досліджень, маркетингових, бренд та дизайн стратегій. А також управлінням маркетингом в якості маркетингового партнера.

Працюємо із Visium, Pepsi, Animall, future (code), Jaguar, Land Rover, Peresvit, Futurist та інші.

ex-Chief Marketing Officer: Arena Stores, CMP, 47, Saucony, Runlab, Saks'85, Levi's (UA, BGR, KZ), Guess, HUGO, BOSS, Karl Lagerfeld, Baldinini, Superdry, Ultrashop, 7 ecom-проєктів

Ментор, спікер:

Projector, KAMA, The Dvizh, UDC, Wizeclub.

Працював з:

  • обертами >500 млн грн/рік
  • маркетинговим бюджетом >50 млн грн/рік

ТОП-3 результати gross revenue (сезон до сезону):

  • Офлайн-мережі - 139%, 66%, 54%.
  • Онлайн-магазини - 602%, 237%, 168%.